Microcampanya

Sense llar 2016

Per dignitat. Cap persona sense llar

La Campanya de persones sense llar llança un nou trienni 2016-2018 per anunciar i denunciar que “NO HI HA DRET!”, que CAP PERSONA SENSE LLAR és imprescindible i possible. Volem proposar i construir un model de societat diferent, que posi les persones i la seva dignitat al centre, no únicament posar fi a la pobresa.

Volem fer possible el que avui sembla impossible: que tota persona visqui amb dignitat en una llar pròpia, en pau i permanent.

Les persones en situació de sense llar són, primer de tot, PERSONES.

La campanya d’aquest any posa l’atenció en la dignitat de tota persona. La dignitat resideix en el fet que som no un què, sinó un qui, éssers i persones únics, insubstituïbles, dotats d’intimitat, d’intel·ligència, de voluntat, de llibertat, de capacitats…

El 22,2 % de la població està per sota el llindar de la pobresa som cridats a:

• Construir una societat basada en drets universals i no en privilegis individuals.

• Prioritzar aquells que estan en una situació de vulnerabilitat més gran.

imatge de tancament

Un no per a ningú